Vreau să ştii..

Această categorie este pentru a împărtăşi împreună cu tine, lucrurile pe care eu personal le învăţ. S-ar putea ca să întâlneşti ceva folositor şi practic. Mie personal îmi plac lucrurile practice, de aceea din foarte multe teorii, încerc să deduc practica teoriei. În general, nu voi spune ca eu cunosc, doar te îndemn să cunoşti şi tu.

Am început să studiez o carte interesant „Ghidul managerului de presă”. Deocamdată nu voi spune detalii despre această carte, pentru că chiar în momentul acesta am început să citesc. Totuşi dorinţa mea este ca să împărtăşesc cu voi detaliile acestei cărţi. Nu ştiu dacă se mai practică aşa ceva pe internet, şi nici nu voi zice că eu sunt unicul, însă chiar sper să motivez pe mai mulţi blogeri ca să scrie aşa ceva.

„Ghidul managerului de presă” este scrisă de către opt profesionişti ai presei din România. 1.Vlad A. Arghir; 2. Liviu Burlacu; 3. Dana Cristescu; 4. Silviu Ispas; 5. Delia Mucică; 6. Cristina Simion; 7. Cătălin Tolontan; 8. Arina Ureche.

Editura: HUMANITAS, 2007.

Revin cu detalii….

Ion Druţă

Lasă un răspuns

