O etapă importantă în viaţă! Graduarea ULIM

Ion si Alina DrutaSăptămâna trecută împreună cu soţul meu am mai trecut o etapă importantă în viaţă, finisarea studiilor universitare şi primirea diplomelor de licenţă. Deşi nu prea obişnuiesc să acord mare importanţă evenimentelor de acest gen, pentru că pentru mine nu este importantă atât de mult dimploma pe care am primit, ci cunoştinţele pe care le-am acu­mulat şi respectiv ceea ce pot eu să ofer oamenilor prin spe­cialitatea pe care am obţinut-o. Totuşi acest moment mi-a rămas în minte prin faptul că mi-a con­turat în ochi o nouă treaptă pe care am dorit atît de mult să o depăşesc.

Şi acum îmi aduc aminte de emoţiile acelei prime zile de 1 septembrie, când pentru prima dată am păşit pragul universtar. Eram atăt de emoţionată încât mi se părea că toată lumea din jur se iută la mine şi ştie că e prima mea zi de universitate. Acei patru ani care îmi atîrnau în faţă, mi se păreau un munte înalt plin de surprize şi emoţii de tot felul. Aşa şi a fost! Prima pereche, prima sesiune, prima restanţă, primii colegi, prima apreciere din partea profesorilor, etc. Toată luate împreună mi-au făcut timpul la uniersitate unul inedit.

Nu ştiu dacă Universitatea ar fi fost de ajuns ca astăzi împlini­rea mea să fie deplină. Un lu­cru care m-a ajutat să-mi văd rostul cunoştinţelor acumulate a fost activitatea pe care am dus-o la „Ziarul Liber”. Fiecare sămptămână a fost şi este o nouă provocare pentru mine şi cred eu şi pentru colegii mei de echipă. Suntem aici pentru ca voi, dragi cititori, să primiţi informaţia cea mai bună şi veridică. Şi după cum sloganul „Ziarului Liber” este: „Veţi cunoaşte adevărul şi adevărul vă va face slobozi”, dorinţa noastră cea mai mare este ca să aducem în casele dvoastră numai şi numai adevărul.

Acum vreau să mulţumesc învăţătorului nostru şi direc­torului „Ziarului Liber”, Vasile Filat. El a fost acela care ne-a motivat să mergem să învăţăm la jurnalism şi tot el a fost acela care ne-a îndrumat şi încura­jat să scriem în continuare în ciuda multor obstacole. La fel vreau să mulţumesc profeso­rilor de la facultate, dnei Victo­ria Bulicanu, Valentinei Enachi, Alei Mândicanu, Alexandru Bohanţov, Valentin Balan, etc.Toţi ei sunt nişte oameni ex­traordinari cărora le datorăm în mare măsură cunoştinţele pe care le avem acum.

Iar la sfîrşit vreau să menţionez pe Cineva care deţine toate învăţăturile şi pe buzele Lui este adîncul înţelepciunii. Acesta este Dumnezeu şi Lui îi aduc toată recunoştinţa pentru că ne-a purtat de grijă în toţi aceşti ani şi cum a spus psalmistul David aşa vreau să spun şi eu acum: „Să tot stea voevozii şi să vorbească împotriva mea: robul tău cugetă adînc la orînduirile Tale. Învaţăturile Tale sînt desfa­tarea mea şi sfatuitorii mei.”

4 gânduri despre „O etapă importantă în viaţă! Graduarea ULIM

  1. Dorina Druta

    ma bucur ca am gasit inca o familie „Druta” cu acelasi stil de viata ca si al nostru. Dumnezeu sa va binecuvanteze! De unde sunteti?

    Răspunde
  2. Filipp DRUTA

    Alina, ma bucur la fel, ca si Dorina Druta, ca suntem mai multzi cu aceiasi viziune. Alina, ai putea sa ma ajutzi. O cunoscuta de a mea, fosta studenta de la jurnalism, cauta telefonul Victo­ria Bulicanu, care i-a fost cunsocutei mele conducatoare la lucrarea de licentza. Ma potzi ajuta?

    La Multzi Ani si Craciun Fericit!

    Răspunde
    1. Alina Druta Autor post

      Salut Filip,

      Si eu ma bucur ca v-am gasit aici si ca putem face ceva bun prin aceasta lucrare. Da, eu o cunosc pe dna Victoria Bulicanu, ea a fost conducatoarea tezei mele de licenta. Tu doresti sa aia legatura cu ea? Iti pot da emailul ei?

      Multumesc ca mi-ai scris!

      Răspunde

Lasă un răspuns

