Sandra Bullock ia Oscar-ul 2010 pentru cea mai bună actriţă

M-am bucurat nespus de mult când am aflat ca Sandra Bullock a câştigat un oscar pentru cea mai bună actriţă pentru rolul jucat în filmul „The Blind Side”. Ea a jucat rolul Leigh Ann-ei Tuohys care aduce în casa ei un tânăr de culoare, gigant după mărimi, fără adăpost şi sub-educat.

Sandra Bullock a jucat acest rol pe cât de poate de bine: „Este un moment ce se întâmplă prima dată în viaţă mea şi eu vreu să le mulţumesc familiei Tuohys care mi-au permis să joc acest rol, a unei mame care are grijă de copiii indiferent de locul de unde provin ei şi culoare lor” a mărturisit cu lacrimi Sandra când s-a ridicat pe scena pentru aşi ridicat premiul. Leigh Ann Tuohys a fost imitată foarte bine, iar gestul ei merită toate premiile oscar şi nu numai.

Datorită grijei acestei familii şi eforturilor proprii acest tânăr ajunge să fie unul din cei mai buni jucători de fotbal american. Eu vă recomand să vizionaţa acest film te face să te gândeşti mai mult la cei din jurul tău şi doar la nevoile tale.

Alţi câştigători au fost:
Cea mai bună actriţă: Sandra Bullock (The Blind Side)
Cea mai bună actriţă într-un rol secundar: Mo’Nique (Precious)
Cel mai bun actor: Jeff Bridges (Crazy Heart)
Cel mai bun actor într-un rol secundar: Christoph Waltz (Inglorious Basterds)
Cel mai bun film: The Hurt Locker
Cel mai bun regizor: Kathryn Bigelow (The Hurt Locker)

2 gânduri despre „Sandra Bullock ia Oscar-ul 2010 pentru cea mai bună actriţă

  1. felicia

    Filmul este cu adevarat foarte bun.
    Am mai vazut citeva din lista care au luat premiul Oscar si m-a marcat si Precious, care dezvaluie o realitate dura, dar reala a adolescentilor…

    Răspunde

Lasă un răspuns

