„Vodka… Vodka”

“Dacă nu avem ce cânta, să facem măcar ceva!” ăsta era primul gând care mi-a venit în minte după ce am umărit cu mare dezgust un video clip la televizor. Este vorba de un cântec “Vodka, Vodka” înterpretat de formaţia TNT. Tot cântecul două fete cânta în faţa unui bătrân, “ You gave me vodka”(Tu mi-ai dat vodka), “Vodka, vodka ia liubliu tebea” Şi aşa tot cântecul. Mare filosofie şi inspiraţie, care te lasă fără cuvinte.

Lumea showbiz-ului a avut din totdeauna tendinţe diferite şi pe toate gusturile, uneori mai exagarate alte ori demodate, însă nu se merită să atragi atenţia publicului în aşa fel. Când spun asta mă refer la faptul că vedetele caută întotdeauna ceva nou ca să împresioneze şi să pără deferit de alţii, indiferent de preţul pe care-l plătesc. Dacă totuşi faci muzică atrage publicul cu calitatea pieselor, cuvintelor şi nu în ultimul rând clipurilor video. Cât ţine de piesa fetelor de la TNT, este sub orice nivel atît muzical cât şi moral. Îmi pare rău pentru ele.

Lasă un răspuns

