La mulți ani pe pământ!


Scumpa mea Natalița, astăzi cu câțiva ani în urmă te-ai născut tu, o steluță într-un cer înourat care a alungat toți norii de frig și ploaie. Deși au trecut anișori de atunci tu și azi ai aceiași putere de alunga ploaia din inimile noastre când sunt triste sau posomorâte. De când Dumnezeu te-a pus în familia noastră noi nu am mai fost la fel de aceia te iubim și prețuim foarte mult.

Îți dorim mulți ani fericiți și plini de pace pe pământ dar să nu uiți niciodată că tu ești veșnică, datorită credinței pe care o păstrezi în Domnul Isus, asta te face si mai specială.

Fii fericită azi și tot anii pe care Dumnezeu ții va mai da pe acest pământ și în veșnicii!

Cu dragoste,

Alina, Ion, Adriana și Alin!

Un gând despre „La mulți ani pe pământ!

  1. Natalia

    Foarte frumoasă dedicație, mulțumesc, m-am simțit foarte bine după ce am citit aceste cuvinte, deși eu nu le meritam. Fiți binecuvântați și fie ca Dumnezeu să vă folosească în continuare așa de minunat cum până acum.

    Răspunde

Lasă un răspuns

