Meditație ce te pune pe gânduri!

De ceva timp fac un studiu foarte interesant asupra ultimei cărți din Biblie, Apocalipsa. Lucrurile pe care le-am găsit acolo mi-au adus în minte încă o dată de cât de mare este mila lui Dumnezeu față de oameni. Dar tot aici îl întâlnim pe Dumnezeu că și cel care judecă și pedepsește pe care nu au ținut Cuvântul Său și nu au crezut în Domnul Isus și nu s-au pocăit de păcatele lor.

Vă las un pasaj, pe care l-am observat în dimineața aceasta și m-am gândit, cît de mult s-ar schimba inimile, gândurile, acțiunile și viețile oamenilor dacă ar ști și ar lua în serios Judecata lui Dumnezeu:

„11 Apoi am văzut un scaun de domnie mare şi alb, şi pe Celce şedea pe el. Pămîntul şi cerul au fugit dinaintea Lui, şi nu s’a mai găsit loc pentru ele.
12 Şi am văzut pe morţi, mari şi mici, stînd în picioare înaintea scaunului de domnie. Nişte cărţi au fost deschise. Şi a fost deschisă o altă carte, care este cartea vieţii. Şi morţii au fost judecaţi după faptele lor, după cele ce erau scrise în cărţile acelea.
13 Marea a dat înapoi pe morţii cari erau în ea; Moartea şi Locuinţa morţilor au dat înapoi pe morţii cari erau în ele. Fiecare a fost judecat după faptele lui.
14 Şi Moartea şi Locuinţa morţilor au fost aruncate în iazul de foc. Iazul de foc este moartea a doua.
15 Oricine n’a fost găsit scris în cartea vieţii, a fost aruncat în iazul de foc.”
Apocalipsa 20:11-15

Lasă un răspuns

