Mereu mă frământă întrebarea aceasta. Mă tot întorc pe o parte și pe alta, întrebându-mă: „Cât de mare e dragostea mea față de Dumnezeu? Cine să aibă în lumea această un termometru care să-mi stabilească temperatura afectivă a dragostei mele? ”
Mi-a venit un gând. Probabil dragostea este singurul lucru care ne face asemănători și cu niște ființe neomenești. Până și animalele, păsările și peștii sunt în așteptarea unei afecțiuni pe care o putem numi dragoste.

Biblia spune să ne uităm la păsările cerului, care nu seamănă, nu seceră, dar Dumnezeu se îngrijește de ele, de ce? pentru că le iubește. Plantele, să ne uităm la crinii de pe câmp, care nu torc, nu țes și totuși nici cei mai bogați și înțelepți oameni ca Solomon nu s-au îmbrăcat precum un crin. De ce? Pentru că-i iubește!

Cu toții ne dăm în vânt după dragoste. Ne plac vorbele bune și înduioșate; ne plac laudele și dezmierdările; ne plac bucuriile și satisfacțiile, pentru că e singurul limbaj intraductibil pe care îl înțelegem cu toții.
Și totuși niciodată nu vom ști, cât de mare este dragostea noastră. Poate fi mare de tot!, dar cât de mare nu vom ști pe pământul acesta, doar vom presupune. Însă va veni vremea când Cel ce ne-a iubit, și ne-a iubit până la capăt(un capăt de moarte și dincolo) ne va face cunoscut și măsura dragostei noastre, dar incomparabilă cu a Lui. Vine și timpul acesta!
Până atunci însă, gustă și umplete deplin de dragostea lui Dumnezeu, dată prin Domnul Isus Hristos, e gratis și fără limită, e puternică și fără hotare, e singura sperață de supravețuire într-o lume ca a noastră.
Lasă un răspuns

